Raahen Lentopallon A- ja B tytöt keräsivät rahaa Pilkkoset -kampanjalla lentopallo-pelireissuihin. Nopea kampanja tuotti hyvän tuoton ja joukkue sai mukavan lisän matkakassaan 200 euron bonuksesta.
Raahen Lentopallon A- ja B-tytöissä pelaa 15 tyttöä. Molemmat joukkueet pelaavat tällä hetkellä SM-sarjassa. Kaikki tytöt ovat pelanneet kauan, osa 7-8 vuotiaasta lähtien. Kokoonpanot ovat vaihdelleet riippuen mitä sarjaa on pelattu. Pari viime vuotta mukana on ollut myös kauempaa kulkevia pelaajia. Muutamalla tytöllä tulee harjoituksiin matkaa lähes 100 km per suunta.
Valitsimme Pilkkoset yhteistyökumppaniksi, koska tuotteet ovat meille entuudestaan tuttuja ja hyviksi havaittuja. Mukava lisä oli tuotekuvastossa myyntiin tulleet vitamiinit. Moni innostui niistä.Keräsimme Pilkkosten tuotteiden myynnillä rahaa kattamaan lentopallo-pelireissujen matkakustannuksia. Pelireissut ovat kaikki kotimaassa. Reissuja tulee kaudessa 6-7 per sarja, ja melkein joka reissulla on kaikki tytöt mukana joten sarjaturnauksia A- ja B-tytöillä voi tulla 14 per kausi.
Jokainen turnaus ratkaisee, millä tasolla pelataan, sillä lentopallossa on käytössä poolijärjestelmä. Eli jos on alkukaudesta SM-sarjassa (A-, B, ja C-poolissa), kauden aikana voi nousta C-poolista B- tai A-pooliin ja vastaavasti voi tippua esim. alempaan 1-sarjaan tai nousta sieltä takaisin SM-sarjaan sen mukaan kuinka pelit ovat sujuneet. A-tytöt pelaavat seuraavan turnauksen C-poolissa ja B-tytöt A-poolissa, eli tällä hetkellä molemmat joukkueet SM-sarjassa. Seuraavan turnauksen järjestäjä ratkeaa myös jokaisen turnauksen jälkeen, kaudella tuleekin Suomen tiet tutuiksi. Matkat kuljetaan yleensä kahdella minibussilla.
Myyntikampanja toteutettiin siten, että myyntiaikaa oli alle 2 vkoa ja tilaukset jätettiin niin että joutuivat saman viikon keräilyyn. Tuotteet tulivat muutamassa päivässä postiin ja saatiin kaikkien ”pussukat” jakoon. Varsinaista euromääräistä myyntitavoitetta emme asettaneet. Jokainen teki parhaansa ja tuotto ylitti kaikkien odotukset. Myyntikampanjan toteutimme nopealla aikataululla ja se todettiin oikein hyvin toimivaksi tavaksi. Asiakkaat saivat tuotteensa nopeasti. Suosittuja tuotteita olivat uutena tulleet vitamiinit. Syksyn pimeys sai useamman tilaamaan D-vitamiinin ja Omega3-pakkauksen.
Valitsimme Pilkkoset yhteistyökumppaniksi, koska tuotteet ovat meille entuudestaan tuttuja ja hyviksi havaittuja. Mukava lisä oli tuotekuvastossa myyntiin tulleet vitamiinit. Moni innostui niistä.
Bonusvoitto oli todella iloinen yllätys – ja se tuli tarpeeseen! Bonusvoitto kerryttää mukavasti lentopallo-turnausreissujen matka- ja yöpymiskulujen kassaa!
Minun roolini: Minä olen yhden pelaajan äiti. Ehdotin tätä myyntikampanjaa koska tuotteita on aika helppo myydä ja siten tuottoakin myynnistä tulee kivasti. Otin vastuulleni tämän myyntikampanjan hoidon koska tiesin että pystymme hoitamaan kampanjan aika nopealla aikataululla eikä kampanjan järjestäminen vaadi mahdottomia ponnistuksia.
Teija Mehtola
Suomi 100 kilpailu:
Suomen itsenäisyyden juhlavuoden teemana on Yhdessä. Me Pilkkosilla uskomme, että yhdessä tekeminen tuottaa tuloksia, on sitten tavoitteena leirikoulu, turnausmatka tai vaikkapa leikkimökki päiväkodin pihalle.
Juhlimme 100-vuotiasta Suomea jakamalla bonuksia syys-joulukuun aikana tuotetilauksen tehneiden ryhmien kesken. Jaamme joka kuukausi 5 kpl 500€ bonuksia sekä arvomme lisäksi joka kuukausi 5 kpl 200€ bonuksia.
Bonuskilpailussa Pilkkoset maksaa kuukausittain viidelle eniten tuotepaketteja myyneelle ryhmälle 500 euron bonuksen. Bonusarvonnassa Pilkkoset arpoo kuukausittain viidelle ryhmälle 200€. Erillistä ilmoittautumista arvontaan ei tarvita.
Bonuskilpailu on auttanut monta ryhmää pääsemään lähemmäs tavoitettaan, oli kyseessä sitten leirikoulukassa tai turnausreissu. Lue muiden ryhmien bonusvoitoista täältä: