Ryhmään kuuluu 20 tanssia harrastavaa 11-15 -vuotiasta tyttöä, jotka osallistuvat Performing Arts SM -tanssikilpailuun Lahdessa kesäkuussa. Pilkkoset – kampanjalla kerätyt rahat käytetään muodostelmatanssiryhmän asuihin. Euromääräistä tavoitetta ei meillä ollut, vaan kaikki mitä saatiin kerättyä auttoi vähentämään perheiden omaa panosta. Pilkkoset –tuotteista Bambusukat olivat hittituote! Tosin monet sanoivat, että tuotteita ei tarvinnut edes pahemmin myydä kun kaikki työpaikalla jo tiesivät kuinka hyviä Pilkkosten tuotteet ovat.
Koreografit eivät ole vielä paljastaneet minkälaiset puvut tytöt saavat tänä vuonna. SM -kisoihin valmistautuessaan ryhmä osallistuu Helsingissä 21.5. Show of the year -kilpailuun. Siinä koitoksessa nähdään sitten valmis kokonaisuus.
Tässä kuva toissavuoden kisapuvusta!
1500 euron voiton myötä saamme rahaa jopa yötanssikouluun tarjoilujakin varten, ennen kisoja. Yötanssikoulu on todella odotettu osa kisoihin valmistautumista. Tytöt yöpyvät tanssikoululla, luvassa on treeniä ja hauskan pitoa, yhteistä syötävää ym. Tämä on hauska tapa nostattaa ryhmähenkeä ja lisätä yhteenkuuluvuutta, joka näkyy sitten kisasuorituksessa!
Hauskin tapaus kampanjaan liittyen oli kun Äitien Whats Up -ryhmä rupesi piippaamaan Pilkkosten voiton jälkeen ja joku epäili aprillipilaksi, koska tieto voitosta tuli 1.4. Niin uskomattomalle onnenpotkulle se tuntui!
Nadja Haramo, vanhempien yhdyshenkilö
Hittituotteita on helppo myydä
StepUp School -muodostelmatanssiryhmä keräsi Pilkkoset –kampanjalla alkuvuodesta rahaa esiintymisasuihin. Samalla ryhmä osallistui arvontaan, jossa Pilkkoset arpoi yhdelle ryhmälle 1500 euroa selvää rahaa ja niinhän siinä kävi, että onnetar suosi tätä ryhmää!